Tävling

Tävling / Permalink / 18

Dagens fynd på hallmattan var tre inbjudningar till Horse and Hounds officiella invigning den 26/9. Dom kommer att bjuda på gott att äta och dricka, dessvärre är jag i Kanada då och kan inte gå.

Så dags för en tävling: Vilken kändis ser mest ut som en häst i ansiktet?

Lämna förslag i en kommentar nedan och ni har chans att vinna en inbjudning för två. Tävlingen pågår till måndag kl 18.
#1 - - pr:

Alf

#2 - - Bill:

Therese Alshammar, vill också tillägga att det på intet sätt hindrar att jag tycker hon är skitsnygg.

#3 - - Nygge:

Ronaldinho

#4 - - Andreas:

Mats Olsson (gamle handbollsmålvakten).

#5 - - Johanna:

Emma Wiklund!

#6 - - Lorden:

OLA LINDHOLM!

#7 - - Lorden:

Ola Lindholm!

#8 - - Johanna:

Butterfly flip, (Malin Baryard Johnssons häst! )

#9 - - pr:

eddie meduza då

#10 - - Mr Shield:

Givetvis Sarah Jessica Parker!



#11 - - Frazzez:

christine meltzer

#12 - - Nina:

Anna Anka ser ut som en häst i fejjat!

#13 - - Anonym:

Roland Mattsson

#14 - - New:

Nicolas Cage

#15 - - Kräkset:

Jag såg en bild på Amy Winehouse häromdagen och var först helt säker på att det handlade om en kampanj gällande misskötta hästar.

#16 - - Mr Shield:

Gällande mitt tidigare svar Sarah Jessica Parker, så antar jag att ni vet att de ofta driver med henne i amerikanska komedier att hon är otäckt likt just en häst.(Kolla bl a "Not another teen movie".) Det var ju även Jay Lenos favoritskämt i några månader efter hon blivit utsedd till världens osexigaste kvinna två år i rad (med all rätt!).

#17 - - Gobo:

Eric Roberts ÄR en häst!

http://i2.listal.com/image/1303733/600full-eric-roberts.jpg

#18 - - Tobi:

Och därmed är tävlingen avslutad. Vinnare är Bill, Johanna och Nygge. Ni är välkomna att hämta en biljett hos mig!

Till top