Dags för inne/utelistor

Resa / Permalink / 3

Oj oj oj, det är hög tid att ta tag i resans inne/ute-listor så här långt. Vi börjar med Panama City:
Innelistan:
1. Stadsdelen Casco Viejo
2. Gratis champagne på Hotel DeVille
3. Panama Citys skyline
4. Morgonrocken på Hotel DeVille
5. Ganska liten stad som går snabbt att ta sig runt i

Utelistan:
1. Servicen på Wine Bar när vi skulle äta första kvällen
2. Att så mycket var stängt på nyår
3. Panamakanalen
4. Belysningen på engelska puben på Calle Uruguay
5. Den galna taxichauffören på vägen hem från Panama Viejo

Och så Kuna Yala...
Innelistan:
1. Milagros former (tjejen som jobbade på vårt boende)
2. Snorkla vid vraket vid Dog island
3. Öarna
4. Papegojan på vårt boende
5. Festerna på kvällarna
Bubblare: Fylle-kocken, sjöstjärnorna, Mr Sunday (gubbe som låg på en bänk och sov i solen hela dagarna), Kuna Yala-kläderna, José (gubben som skötte vårt boende)

Utelistan:
1. Väntetiden när vi skulle tillbaka till Panama City
2. Duschen
3. Kuna Yala-museet
4. Att jag brände mig i solen
5. Dunkandet från basketplanen bredvid
Bubblare: skräpet, byfesten, köttet vi fick till hummern
#1 - - Bill:

"köttet vi fick till hummern", vad nu, åt du surf än turf?

#2 - - borell:

håll dig i från solen. är du en nybörjare?man ska komma hem lika vit som när man åkte

#3 - - Tobi:

Bill: jag kan garantera att jag inte beställde surf´n´turf men i praktiken var det vad vi fick. Jag beställde faktiskt inte hummer heller, utan vi åt det som de ställde fram, vilket var dagens fångst.

Till top