Grillex

Tobi talar / Permalink / 3
Igår grillade jag igen. Slängde på en liten köttbit, en majsstump, lite lök och champinjoner på elgrillen. Men det duger ju inte. Jag vill ju komma hem till Rimås, Svesse & Nina och Figge och grilla på en riktig grill som doftar kol och tändvätska. Jag vill ha tzatziki, bearnaisesås, välmarinerat kött, potatisgratäng, oliver, fetaost, bröd, sallad och öl i mängder.
Trodde att min antydan i gårdagens blogginlägg skulle rendera i en inbjudan, men icke!  De är fortfarande fullständigt kallsinniga. Så vad ska jag göra? Alla tips mottages tacksamt.
#1 - - Nina:

Ja men då hör du av dig på lördag då så får vi se om vi frisknat till.. annars riskerar du att bli förkyld!

#2 - - svesse:

va gör väl en liten förkylning om du kan få käk & kall pilsner :-) Vi får hoppas att vi ä lite piggare bara

#3 - - borell:

visa vören

Till top