Andra dagen på semestern

Tobi talar / Permalink / 1
Efter gårdagens debacle började min riktiga semester idag. Jag och Jürgen Krado aka The Producer gick till nyöppnade New York Legends (ett jävla krognamn om ni frågar mig) för att ta en öl och njuta av sommaren. Även Bill gled senare förbi och slog sig ner.
Då ringer plötsligt chefen och sammankallar ett "snabbmöte".  Det slutade med att jag fick en lista på sisådär 20 punkter som han ville att jag skulle göra till augustinumret.
- Men ta det lugnt, du har ju semester, var det sista han sa innan han själv hoppade in i taxin och drog iväg till Spanien för två veckors hedonistiskt leverne.
 
Är det så här semestern ska vara jobbar jag hellre hela sommaren!
#1 - - Agge:

Vilken synk,tummen och killen med glassen har ju samma vinkel. Eller hur? Bra bild.

Till top