Norpan igen

Tobi talar / Permalink / 2

Är ju i Norrköping var och varannan dag, men nu dröjer det minst en vecka till nästa gång. På bilden ovan ser ni det coola caféet i Arbetets Museum. Där har Bête Noire alltid velat spela och kanske kan det ske framåt hösten, men det får jag återkomma till...

Igår var jag runt och gjorde lite allt möjligt i vanlig ordning. Bland annat kollade jag in Tonarvets spelning på Antikvariatet på Knäppingsborgsgatan. Dom kommer för övrigt att vara förband till Bête Noire framöver, bara vi hittar ett lämpligt tillfälle.

Och så var jag inne på Speet Spirit och köpte den där Portugalskjortan som jag nämnt tidigare. Enligt Speet-tjejerna är den "självraggande". Hmm, vi får väl se...
#1 - - Niklas:

Kan inte annat än hålla med Prytz!!!

#2 - - Horst-Detlef:

Vilken A-skjorta!

Till top