Utan bilder i Norrköping

Tobi talar / Permalink / 0
Igår hade jag ännu en härlig dag i Norrköping. Dessvärre glömde jag ta bilder så ni får helt enkelt försöka att föreställa er hur det såg ut.
                                                                                 Det började med ett jobb på ett kebabställe. Kanske inget höjdargig, men skitsamma.        
 
 
                   Efter en trevlig lunch på Fiskmagasinet gjorde jag en grej om en nyöppnad sexbutik och fick med mig en "goodiebag" hem. Tänkte att jag och Prütz ska prova innehållet på vår nästa romantiska tête-a-tête.                                                                                                            
 
                                                           Indiskt julbord, kan det va nåt? Hur som helst var jag på Indra och kollade upp det, deras DJ:s och lite annat de har på gång.                                                   
                                                                                                                    Och så öppnar det snart en ny restaurang/bar i Knäppingsborg som ska heta Enjoy. Så det var jag och luskade lite kring. Ja, det var det hela. Ingen jättespännande dag, men jag fick i alla fall Lina att bjuda på en bulle från Bagarstugan, efter fyra års tjat...
Till top