40-årsfest

Fest & sånt / Permalink / 2
Oj oj oj...i lördags hade jag 40-årsfest och det var kanon på alla sätt. Den bästa fest jag varit på! Tio poäng!
Välkomstdrinken var en folkölsbuffé som sköttes av Ebba och Louise (som också stod i baren senare på kvällen).
Sen blev det tipspromenad med frågor om gästerna och sen var det dags att dra sig inåt och sätta sig till bords.
P:sson skötte maten (allt var jättegott). Förrätten var självklart vol-au-vent!
Under kvällen blev det det en lång radda olika uppträdanden. Zeijlon,Phalén och Stöld gjorde ett svinroligt skådespel som handlade om födelsedagsbarnet under skoltiden.
Stöld gjorde även en repris av Johnny Führs gympingpass - en gammal SGG-klassiker!
Jag hade önskat mig tal och det fick jag. Rebecca, morsan, brorsan, P:sson, Marina (har jag glömt nån?) höll allihopa bra tal.
Figge, som äntligen skaffat sig en anständig frisyr, körde en "fin" låt om hans och min relation.
Och så har vi den sjukaste av dem alla: Lehman. Alla som tvivlat på att han är norra Europas sjukaste individ blev definitivt övertygade i lördags. Han gjorde nog det mest sjuka som någonsin gjorts på en svensk 40-årsfest.
Sen körde Bête Noire några låtar som fick hela lokalen att dansa och festa loss. Bland annat var det världspremiär på nya låten "Flickan i Savannah". Sen blev det fest natten lång...
En mängd fina presenter blev det. Blommor, vin, folköl, stereo, bokhylla, stol, vinprovning, middag, med mera. Men favoriten är ändå denna onepiece!
En annan höjdare är JK-fototavlan.
Jag fyller gärna 40 flera gånger!
#1 - - Mr Shield:

Instämmer, sjuuuukt bra fest! 10 poäng!

#2 - - Åsa:

Hade ju varit kul att vara med :) Grattis igen gamle man!

Till top