Öka takten sista kvarten

Tobi talar / Permalink / 1
Igår tog jag en mjukglass på stan. Kan det ha varit sommarens sista?
Sen låg jag och läste/solade på en filt i parken utanför mig. Var det sista filtliggandet i sommar månntro?
Och sen blev det även en grillning på kvällen. Och det kändes som att det var sista grillningen för i år. Det var den sommaren det...eller?
 
Kanske. Men troligtvis inte. Redan ikväll väntar nästa spännande sommaraktivitet och sen i helgen blir det ännu mer raj-raj, bland annat är det stort grillpartaj på Dentusgrottan. Och så måste man ju klämma in en kräftskiva...och kanske ett sista bad...och så är Bjud-Figge skyldig mig en grillning...och Vickan blir säkert sur om hon inte får burkskinka...och så är jag lite sugen på den där Hälsingeresan...så det får allt vara sommar ett par veckor till!
#1 - - Anonym:

mera borsten Torsten!

Till top