Reseledare är väl inget riktigt jobb, eller?

kultur / Permalink / 0
Igår drog jag och Peter Green till Norrköping för att gå på en grej på Lilla Teatern. Men först gick vi till Askens nyöppnade Burgarbar som jag var nyfiken på. Dom har alltså öppnat en slags bakficka i källaren där dom kör burgare och bärs till riktigt bra priser. Och eftersom det är Asken så är det riktigt bra burgare. Så Burgarbaren kan jag verkligen rekommendera.
Sen gick vi till Lilla Teatern (där jag, märkligt nog, faktiskt aldrig varit förut) och kollade in showen "Reseledare är väl inget riktigt jobb, eller?". Alexandra Jardvall sjöng och hennes kompis Jörgen Sjöberg (som jag inte kände till innan) skötte snacket. Helt okej show, och Alexandra sjunger ju helt jävla fantastiskt!
Vi hann även med några öl på Enjoy. Men mest lyrisk blev Peter när jag visade honom Mitropa - så där ska vi ta en helkväll nästa gång!
Till top