Kort om NZ

Resa / Permalink / 0
Nya Zeeland är VÄLDIGT rent och prydligt. Nästan för rent. Till och med vildmarken ser ut som parker. Klart man blir misstänksam, nåt skumt måste det ligga bakom.
Men så är ju nyazeeländarna hurtiga och jävliga också, bara masswa extremsporter, camping, cykling, paddling osv. Att de är präktiga märks också i utelivet. Jag brukar kunna hitta röjet, men här har det varit väldigt dåligt med den varan, till och med på lördagkvällarna.
De har rödbetor på hamburgarna och ägg på steken. Det visas cricket överallt (fjantsport!). En dag bodde jag på Hemo Road!!!! De påstår sig prata engelska, men man hör knappt vad de säger.Alla kullar som man tyckte var fina i början spyr jag snart på. Och så har jag ont som fan i vänsterfoten, vet inte vad jag har gjort.
Men brudarna då? Jo, de ser väl okej ut. Ungefär som västerländska tjejer brukar se ut.
Till top