Back to the T-force

Tobi talar / Permalink / 3
Gick på stan igår igen och undrade som vanligt vad jag gjorde där. Jag vet inte hur, men jag måste på något sätt skaffa mig en strategi för hur jag ska kunna gå på stan utan att vilja därifrån. Eller också är det just det jag inte ska? Nåväl, så fort jag passerade Drottningbron började harmonin att infinna sig. Tannefors grönska, lugn och varma atmosfär tog emot mig med öppna armar. Solen lyste lite starkare, hjärtat slog lite lugnare, hela tillvaron blev lite bättre. Tannefors - för oss som uppskattar det goda i livet!
#1 - - borell:

bästa delen av stan

#2 - - PR:

jag som bor på andra sidan bron kan bara hålla med dig Tobbe...fin del av stan

#3 - - Patte:

För min egen del så bor jag faktiskt i stan- i Tannefors (andra huset på vänster sida efter Drottningbron i riktning Tannefors). Det är sista huset på Linköpings-innerstadskarta. Tannefors-innerstaden regerar!

Till top