Firmafest

Fest & sånt / Permalink / 1
Vet inte varför jag skrev att jag har semester, för jag har ju fullt upp hela dagarna med massor saker att fixa. Men igår lyckades jag smita från för en språngfika med Anahi och ett besök på Passagen. Skulpturer är visserligen min favoritkonstart, men den pågående utställningen var inget vidare.
Så jag drog till Norpan där vi hade firmafest (utan chefen). Det blev käk på Asken och musik på scenen.
Sedan flyttade vi några meter till Enjoy, där det var premiär för min del (har bara lunchat tidigare).
Det är ju märkligt det där, hur alla kvällar i Norrköping kan bli så trevliga, men så blev det även igår. Sen bar det hem till Linkan igen för en avrundning på NY Legends.
Hmmm...vad ska man hitta på ikväll då? Undrar om Rimås sitter på sin balkong...?
#1 - - PR:

Nä i HBs trädgård 500 m från dig

Till top