Mer bevis mot björnbögs-Jerry

Dejting / Permalink / 0
Jerry Prütz kan fortsätta att förneka det, men vi vet ju alla att han är en björnbög som själv borde komma ut ur garderoben istället för att beskylla andra för att vara gay.
Här är några bevis:
*Prütz spelar bas. Finns det något gayigare instrument?
*När Prütz och jag jobbade på Corren tjatade han ständigt om att han och jag borde göra ett reportage där vi testar nudiststränder.
*Jag lyckades avstyra det, men Prütz lyckades ändå lura med mig på ett reportage där vi åkte runt och testade korv.
*Prütz har ett band som heter WET, döpt efter det gay wetsex som Prütz gillar.
*Prütz nuvarande arbetsplats ligger bredvid en butik som säljer buttplugs.
*Prütz bor i Motala, samma stad som fostrade Alexander Bard.
*Prütz har anordnat snusk-quiz på Dentusgrottan där han frågade om Peter Norths kaskadsatser.
*En av Prütz favoritsångare är Rob Halford.
*Prütz är med i Frimurarna, en hemlig klubb bestående av enbart män.
*Prütz skickar dagligen sms med gayanspelningar till mig.
 
Jerry Prütz - sluta förneka ditt rätta jag och kom istället ut som den björnbög du är!
Till top