Ta dig ett järn

Tobi talar / Permalink / 3
Dom blir allt tuffare på blodgivningen. Som jag berättat tidigare får man ta till alla knep om man slippa järntabletterna. Att neka inne i första rummet är inte ens att tänka på. Knepet har ju istället varit att "råka" glömma dom på bordet bredvid britsen, men nu har personalen trappat upp kriget ytterligare. Igår körde jag mitt gamla knep och trodde allt var frid och fröjd, men nejdå, en av kvinnorna sprang efter mig med tablettkartan i handen och tvingade på mig skiten.
Men - även denna gång överlistade jag dom! Jag "råkade" glömma kartan vid ett av fikaborden, under en hög med tidningar...
#1 - - PR:

ja det är ju för deras skull du tar tabl eller?

#2 - - Mr Shield:

...och karensen på 3 månader med tanke på din resa glömde du bort?

#3 - - Tobi:

Har sagt det förut: att ge blod går ut på att konstant ljuga.

Till top