Stjärnkvällen

Fest & sånt / Permalink / 0
Så hamnade man i Norpan igen för lite raj-raj. IFK:s Stjärnkvällen stod på programmet, men först tog jag några öl med Snygg-Johan på Saliga Munken.
Han lirar ju både med Nifters och Sonic Surf City, men just nu är han aktuell med ett tredje band som heter Haunted by Destiny.
Stjärnkvällen var det ja...så jag tog treans spårvagn genom ljuva livet upp till Borgen.
Snart dök även Maria Dillon upp och partyt kunde börja...
Eller nja...så mycket party blev det inte. Tyckte att årets upplaga var riktigt seg och tråkig. Senast jag var på Stjärnkvällen tyckte jag att det var jättebra, men denna gång var det ingen höjdare. Fast maten var god.
Stjärnkvällen är alltså IFK Norrköpings säsongsavslutningsfest där man bjuder sponsorer, delar ut priser, går igenom året som har gått, avtackar folk som slutat osv. Bäst var när U-17-spelarna som tog VM-brons häromdagen kom upp på scenen (två av dem är från Norrköping).
Eftersom jag brukar hålla mig framme när det bjuds på gratis mat sitter jag säkert där igen nästa år, men då får de banne mig se till att få mer energi, tempo och drag på kvällen.
Till top