Ledin + Silvia = sant?

Dejting / Permalink / 3
Satt och lyssnade på Tomas Ledins kommande skiva igår när Lehman ringde. Lehman har ju hävdat i minst tio års tid att Ledin och Silvia har ett hemligt förhållande. Han bygger det antagandet på ett uppträdande som Ledin gjorde inför kungafamiljen för en massa år sedan då Ledin sjöng raden "en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig" och samtidigt gav Silvia en het blick. Det skulle enligt Lehman varit ett hemligt tecken som bevisar att de har ett förhållande.
Jag vet inte vad jag ska tro. Lehman har ju tidigare avslöjat nyheten att Gunde Svan tog Billan Westins oskuld samt att han hävdar att han är på god väg att lösa Palmemordet. Så vad tror ni? Ligger det nåt i Lehmans teori om Ledins och Silvias romans?
#1 - - Wester:

Det ligger "ALLTID" något i Lehmans teorier!

#2 - - Anonym:

"En bild säger mer än tusen ord". Med dem kåta blickarna mellan Drottningen och Ledin samt Kungens svartsjuka blick på bilden ovanför så är jag beredd att hålla med Lehman.

#3 - - KUKEN:

Tycker mig se en attraktion mellan kungen och Ledin också.
så blev antagligen en trekant med Ledin i mitten medan herrarna i bakrunden tog en runkbulle som Kungen sedan fick till frulle dagen efter.

Till top