Linda, Figge & Jag

Fest & sånt / Permalink / 0
Igår skulle jag visa Figge & Linda MITT Linköping, vilket ledde till att jag fick tänka till en smula. För man vill ju imponera samtidigt som man inte är för pretentiös. Vete fasen om den blev så jäkla coolt, men vi hade i alla fall en trevlig kväll. Vi började med en AW på Hotellet Bar&grill, där vi provade deras Burgare & Bärs för 90 spänn, vilket i slutändan visade sig kosta över 500 inklusive dålig service. Figge gnällde men Linda och jag hade trevligt i alla fall. Sen plockade jag fram mitt triumfkort: restaurang Ros med Figge-quiz, vilket var en riktig höjdare.
En snabbis ner på Palatset där det bjöds på snittar och spelning med Per Kardell, och nu började Figge så sakteliga tina upp. Vi prövade även golfsimulatorn och efter att Sabo riggat maskinen lyckades Figge vinna, och plötsligt var han på tipptopp-humör.
Sen hamnade vi på Riva och deras pianobar en snabbis, men plötsligt hade Figge och Linda försvunnit...
 ...de hade nämligen tagit in på bröllopssviten på Best Western strax intill. Så vi hamnade i jacuzzin med en flaska vin. Sen minns jag inget mer...
Till top