Bärlik och gratismat

Tobi talar / Permalink / 0
Var ute och grejade lite på stan igår när jag sprang på Kotten som tvingade in mig på en fika på Duxe. Han smädade mig genom att konstant kalla mig "gratisätaren"...vilket i och för sig stämmer. Jag kom faktiskt precis från blodgivningen där jag proppat i mig gratisfika i mängder. Men bäst av allt - jag lyckades smita ifrån de jäkla järntabletterna!
Just nu är det ju annars högsäsong för oss fikasugna. I en månad framöver kan man gå förbi valstugorna på Trädgårdstorget och snylta till sig kaffe och kakor. För att riktigt sätta pricken över i på dagen åkte jag sedan ut till ICA Maxi för att glufsa i mig lite av deras smakprover. Aaah...living the dream!
Kotten förresten, han tjatar om att jag är så jäkla lik Ron Jeremy till utseendet. Jag vet inte om jag håller med, men ni får väl avgöra själva...
Förresten borde han nog ligga lite lågt, med tanke på hans egen dubbelgångare: http://tobi.blogg.se/2014/march/lika-som-bar-162.html
Till top