Fram och tillbaka

Tobi talar / Permalink / 0
Jag måste flytta närmare stan, Tannefors är för långt bort. Igår blev det ett jäkla flängande fram och tillbaka. Först cyklade jag in kl 10 för att skriva om en träningsbutik, och sen tillbaka hem. Klockan 12 var det dags igen för en intervju med en buggtjej, och sen hem igen. Nästa intervju var kl 14 på Ågatans nya ställe Bistro Ett rum och kök (bilden). Det var trevligt, så där hamnar man säkert nån gång framöver. Ägarinnan rekommenderade deras Tarte Flambé med ett glas vin, och det låter ju gott!
Sen hann jag bara hem och vända innan det var dags att bege sig in till stan igen kl 15.30. Då spelade Markus Krunegård på Bengans, så jag drog dit och kollade och passade på att skriva en kort grej. Och sen hem igen...
"Mackan" var ilsken på Correns Fredrik Kylberg som inte var överförtjust i nya skivan. Jag gav den dock högt betyg så jag klarade mig undan hans raseri. Och jag står helt på Krunegårds sida i det här fallet, så Fredrik Kylberg - fuck you!
Till top