Framöver

På gång / Permalink / 0
Måndagar är för många den värsta dagen, i och med att arbetsveckan börjar osv. För mig är det nästan tvärtom, när jag lägger mig på söndagkvällen ser jag fram mot måndagen. Faktum är att jag varje kväll ser fram mot att vakna nästa morgon, jag kan knappt bärga mig utan vill vakna så fort som möjligt. Fast jag vill ju även vara vaken så länge som möjligt på kvällen, så egentligen skulle jag inte vilja gå att lägga mig alls. Det finns ju så mycket man vill hinna med, göra, uppleva.
Jag tror det är jätteviktigt att ha saker att se fram mot, både i det stora och det lilla. Att gå på bio på måndagar och ordna spelningar på Palatset är två såna saker. Andra saker att se fram mot den kommande månaden är Vinterljus, 013-fest, Vinprovning, Glöggfest, Jul och Nyår. Sen väntar ju en Australienresa i januari och Where´s the Music i februari.
Men sen är det tomt, det är så långt min horisont sträcker sig. Vilket är lite oroväckande. Den dag man inte har nåt att se fram mot kan man ju lägga sig ner och dö.
Hmm...kanske dags att boka en ny resa snart...eller nåt.
Till top