Augusti rullar in

Tobi talar / Permalink / 0
Sommar dag 54: Sol igen
Gjorde en liten utflykt igår, men generellt kan man ju konstatera att massor av de tilltänkta sommargrejer som fanns inplanerade inte har hunnits/kommer att hinnas med. Tur att det är minst en månad kvar av sommaren, men det hjälper dessvärre inte för jag kommer att få skippa This Is Hultsfred, Crimetime på Gotland och ytterligare några saker. Var tar dagarna vägen egentligen? Den där Finlandstrippen som bara var tänkt som en liten bagatell verkar bli sommarens stora grej. Kan till och med bli tufft att klämma in en räkafton på Tannefors slussar! Och så vill mina olika chefer att jag snart ska börja jobba också - hur ska det gå till? Jag har ju inte hunnit vara ledig än. Nej, jag kommer att slänga till dom några snabba småjobb så det värsta tjatet lägger sig och sen fortsätter jag vara ledig åtminstone augusti ut.
Till top