Natt i Melaka

Resa / Permalink / 0
Klockan är två på natten, men svetten rinner. Gööööött!
Det var stor nattmarknad i Chinatown så den kollade jag in. Nu blir det KL.
Sen är det ju även tradition att göra en inne/utelista. Så här kommer den för Australienbiten:
Innelistan:
1. Dricka öl med Mucken och Dennis i Melbourne
2. Lösa Taubemysteriet i Port Adelaide
3. Vinturen i Barossa Valley
4. Åka Great Ocean Road
5. Pubarna i The Rocks, Sydney
Bubblare: Krigsmuseet i Canberra, surfkänslan i Torquay, strandområdet i Geelong, blåshålen i Kiama, Peri peri-cheeseburgaren i Melbourne
 
Utelistan:
1. Krogarna (framförallt öppettiderna)
2. Hyrbilsångesten sista veckan, när jag riskerade att få pröjsa en månadslön för ett litet märke. Men jag klarade mig (om det inte plötsligt dyker upp en räkning).
3. Soppatorskångesten på vägen till Canberra
4. Den bristfälliga informationen på Australian open
5. Att jag inte fick tag i nån Kiss of Fire (fd Dragons Breath)
Bubblare: vädret (framförallt sista veckan)
Till top