Hur eller hur

Konsert / Permalink / 0
Sommar dag 48: Popmusik i Norpan
Sommaren bara fortsätter och fortsätter. I början av juni gjorde jag en lång lista på alla saker som jag skulle hinna med under sommaren, dvs inga nöjen utan jobb och praktiska grejer. Allt från att fixa bilen till att göra massa 013-jobb. Det har inte blivit nånting av det. Istället har det mest blivit mat, öl och musik. Dock har det faktiskt gått över två veckor sedan jag senast satt på en uteservering i Linköping, vilket jag är stolt över.
Igår tog jag pendeln till Norpan igen för att käka på Asken och lyssna på Hurula som lirade i Knäppingsborg.
Helt okej spelning även om jag inte riktigt förstår Hurula-hajpen. Han är bra men gör ju inget nytt eller särskilt eget. Men ännu en trevlig kväll i Norpan...men det är ju faktiskt alla kvällar där. Och i helgen är det dags igen.
Till top