Våffelsöndag

Tobi talar / Permalink / 1
Söndag betyder som bekant våfflor, men denna gång var det inte jag som gick iväg och snyltåt utan Kotten och Sofhie kom hem till mig istället. Och åt gjorde dom. Jag har nog aldrig varit med tidigare om människor som kan vräka i sig lika mycket som dom gjorde. Hur fick dom plats i magen med alla våfflor?
- Jag har inte ätit nåt på hela dagen för att jag visste att jag skulle hit, sa Kotten och la på en fet rap när han var klar med sjunde (eller om det var åttonde?) våfflan.
- Kan vi komma nästa söndag också, frågade Sofhie.
Hjälp! Dom kommer äta mig ur huset. Så nu måste jag snabbt komma på en bra ursäkt för att detta svullkalas inte upprepas nästa helg. Säg till om det är nån som har nån bra bortförklaring jag kan använda mig av...
#1 - - Toomas:

Va Fan! Har du 3D-TV?

Till top