En natt som denna natt

Konsert / Permalink / 1
Igår blev det en riktig dunderkväll nere på Palatset. Johan Kinde var huvudakt och gjorde en alldeles fenomenal spelning. Och det var som att stjärnorna stod på perfekt rad denna kväll. På scenen: min favoritartist som gör ett kanongig. Längst fram "inne i zonen" står jag champagnebubblig, uppspelt efter min egen spelning, känner mig snygg, dansar med Anahi, omgiven av LL-fans som sjunger med i låtarna. Underbart.
Först ut var Ratatouille Trio, som följdes av Hillen (bilden). Och sen var det Nisse och jag som gjorde vår debut. Vi körde "Storm och längtan", "Les Nouveaux Riches", "Argentina", "Grand Hôtel" och "Flickan i Savannah". Vi hade en del småmissar men i det stora hela gick det bra, och vi fick mycket beröm efteråt.
Backstage dracks det champagne och pratades Argentina...
Kinde gjorde en riktigt bra spelning. Läs gärna om den på Correns hemsida:
En natt som denna natt, i denna atmosfär - är som gjord för att...bli kär
#1 - - Annsoh:

Fina bilder! :)

Till top