Fredag i Norpan

Fest & sånt / Permalink / 0
Det finns bara tre saker i livet man aldrig kommer undan: skatterna, döden och att ha trevligt när man är i Norrköping. Fredagen började med lunch, föredrag och mingel på Vita Hästen Affärsforum ute i Mässhallen, och efter det blev det en sväng till flygplatsen för att bland annat luska lite kring det nya Münchenflyget som börjar på fredag. Oktoberfest ligger ju i pipelinen, så det var ju passande att de drog igång den rutten.
Eftersom det var fredag hade jag även bokat in en AW på schemat. Bella och jag gick till Burgers & Bangers (kan vara tvåa på Norrköpings kroglista efter Härlig Pasta). Gott som vanligt, men fortfarande har jag inte testat korvarna, så det får bli nästa gång.
Var ett tag sen jag var på Munken, så det blev en sväng dit också. Sen minns jag inget mer...
 
Till top