Ny medlem i Vol-au-ventens vänner

Dejting / Permalink / 1
Okej, visa mig det bästa Linköping har! Nu är det dags för "stora kanonen", sa Bella. Hjälp, tänkte jag. Vad ska jag hitta på då? Jag körde ett säkert kort och tog med henne till Gamla Linköping...
Sen hade jag även några andra ess i rockärmen som jag plockade fram, men dom är så hemliga så dom avslöjar jag inte här.
Men det allra bästa sparade jag till kvällen då jag invigde henne i vol-au-ventens hemligheter. Så nu har klubben Vol-au-ventens vänner fått ytterligare en medlem!
På söndagen gick vi till Von Dufva och testade deras brunch. Riktigt bra, särskilt fisk/skaldjursdelen. Det var första gången jag var där, och egentligen är jag inte så mycket för brunch som koncept (mest för att det är buffé, och bufféer är djävulens påfund), men det kan nog bli flera gånger. Fast först på listan står att prova Von Dufvas skaldjursfredagar!
#1 - - Anonym:

mjao mjao kattmat

Till top