Poddpanik

kultur / Permalink / 0
Just nu går jag runt och väntar med fasa på det sista avsnittet av landets näst bästa podd: Mattsson&Helin. Hur ska jag överleva utan den? Kommer någon ersätta Helin? Vad kommer hända?
Har visserligen ett antal andra poddar jag följer. Rätt många faktiskt. Dessa hör jag alla avsnitt av:
*Alex & Sigge
*Filip & Fredrik
*Värvet
*Värvet International
*Radio Birro
*Sveriges 20 roligaste
*Bitar till kaffet
*Atladottir & Bjurwald
*Pådden (mest för att reta upp mig på hur dålig den är)
*DJ 50Spänn
*Vagabonds resepodd
*Flumskolan
*Vinpratarna
*Nemo möter en vän
*Åsiktskorridoren
*Samt några som eventuellt kan ha lagt ner, exempelvis Larsson & Lundell, Deckarpodden, Private Banking-podden och Lennies låda.
 
Dessutom hör jag allt från vissa SR-poddar, men de räknas inte riktigt.
*Spanarna
*Uggla i P4
*Public Service
*Gradvall
*Det politiska spelet
 
Till detta kan läggas enskilda avsnitt av bland annat:
*Livshjulet
*Söndagsintervjun
*Konversation
... och ett gäng till.
 
Men Mattsson & Helin...hur ska jag klara mig utan den???
Till top