Nästa resa

Resa / Permalink / 0
Jaha, då börjar det snart bli dags att börja kika på nästa resa men i nuläget har jag faktiskt ingen aning om var det bär iväg. Självklart har jag en del tankar men det kan bli nästan vad som helst. Några av de resmål som finns där uppe i toppen, om vi snackar vinterresa, är: Rio de Janeiro, Costa Rica, Sri Lanka, Hawaii, Etiopien och en Sydostasien-all star (där jag utgår från KL och gör korta avstickare till bla Brunei, Perth och Östtimor).
Sen måste jag ju göra en hösttripp också och då ligger ju USA och Kanada bra till. Har främst funderat på Washington, San Fransisco eller Södern i USA och Edmonton eller Halifax i Kanada, men är ju också sugen på Seoul och Tokyo.
Till sommaren har jag planerat in en tredje Norrlandstripp och att bila i Europa. Just Europasuget har kommit tillbaka starkt efter många resor till andra kontinenter. En tanke jag har är att göra typ tio weekendresor under året till Europeiska städer. Men det där hinner säkert ändras, hur som helst har jag inga konkreta resplaner i dagsläget - mer än att åka till Norrköping och käka på Härlig Pasta...
Till top