Bloggen tio år!

Tobi talar / Permalink / 0
Igår fyllde Tobis Blogg 10 år!
Det var den 19 mars 2006 som jag började blogga här på blogg.se och det har jag fortsatt med i oförminskad takt. Genom åren har det blivit 9098 inlägg, vilket gör ett snitt på 2, 5 inlägg om dagen under de här tio åren.
Förmodligen är detta en av de äldsta, ännu aktiva bloggarna i Sverige som funnits på samma adress hela tiden. Jag har försökt forska lite i ämnet och hittat några få andra bloggar som är äldre än min, bland annat Carl Bildts. Jag har säkert missat några stycken, men jag tror inte det är särskilt många som funnits längre än den här.
Funderade på hur jag skulle fira dessa tio år och hade lite olika idéer, men eftersom jag avskyr nostalgi skippade jag alla planer på diverse tillbakablickar. Istället nöjer jag med att publicera en bild på min kära medarbetare Lehman aka Dick Dangerous aka Lemmy aka Starman. På fredag är han tillbaka med en ny fräckis och själv kör jag väl på minst tio år till.
Till top