Dag två i Panama city

Resa / Permalink / 0
Igår åkte jag bakom presidenten och hans följe av fem svarta pansarbilar, idag har det inte varit lika spännande. Jag har knappt lämnat hotellet på hela dagen utan mest legat i poolen samt fixat diverse bokningar (hotell, hyrbil mm) och även hunnit med att göra en skivrecension. Cashen måste ju in om jag ska kunna fortsätta med mitt glamorösa lyxliv.
Så här ser hotellet ut. Det är alltså ett designhotell, och hur ser man det? Jo, på att golvet och väggarna består av kal betong. Det måste vara nån form av överenskommelse inom arkitektbranschen att alla designhotell måste sakna ytskikt.
Casco Viejo by night... hur ser det ut, undrar ni säkert? Jo, så här:
Och på mitt hotell är det nattklubb på taket. Där dunkar det fortfarande ordentligt när detta skrivs.
Till top