Möte i Madrid

Resa / Permalink / 0
Jo, som sagt...min gamla vapendragare Kocken hörde av sig och ville återuppleva gamla tider när vi for världen runt och härjade. Det var några år sen senast nu. Så vi drog alltså till Madrid några dagar med det enda syftet att dricka vin, äta tapas och gå på flamencoshow.
Jag kom ner några timmar innan honom och passade på att gå en sväng på stan...
Fast i vanlig ordning blev det strul när jag skulle iväg. Det var nåt fel på Linköpings flygplats, så vi blev bussade till Norrköpings flygplats istället.
Det funkade det också och jag kom fram till Madrid när jag skulle. Passade på att inviga min nya kabinväska också.
Vi bor mitt i smeten på Gran Via och jag har redan hunnit kolla in en stor del av city. Nu borde Kocken komma närsomhelst så det är väl bäst att jag tar fram sangrian. Salud!
 
Till top