Veckans tjejlista!

Dejting / Permalink / 7
Helt enkelt en lista över de hetaste brudarna just nu.

1. Ninnen
2. Namwan på Soi 13 i BKK + Louise Lejon
3. Veronica Pettersson
4. Hörströms syrra
5. Annie Spades
6. Åsa Melefors
7. Camilla Ahl
8. Nguyen Hoai Huong (Nha Trang)
9.  Emelia
10. Elin

Bubblare: Sara Lantra, Jenny,  Åsa Hjortstrand, Amanda, Anna Hermansson

#1 - - Mange:

Jag skickade ett vykort från Lamai?

#2 - - Tobi:

Ville vinka men min web-kamera var paj...

#3 - - Mart:

är inte jag med?
jag är jättehet.

#4 - - Tobi:

Nja...om du vill hamna på listan får du jobba lite hårdare. Skicka kärleksbrev, flirt-SMS:a, ge komplimanger, "råka" ringa fel, hångla upp mig, kärleksbomba mig med mejl, ta den i tvåan osv.

#5 - - Mart:

så du inbillar mig att alla dessa brudar skulle göra det... iså fall skulle bara susanna och thai-tjejerna samt 20-åringar platsa på listan..

#6 - - Tobi:

Varför så bitter?

#7 - - Tobi:

Som vakna läsare märkt har jag tagit bort några kommentarer här, efter önskemål från en av de inblandade.

Till top