Aguson på Pub Grebo

På gång / Permalink / 12
Aguson på Pub Grebo

På onsdag 19.00 lirar Aguson & Östra Ågatan Band på Pub Grebo
Har du inte hört Aguson kan du gå in på hemsidan: http://www.aguson.se/
Har du aldrig varit på Pub Grebo så åker du Riksväg 35 till Grebo, parkerar vid kyrkan och följer musiken.
#1 - - Anonym:

va?? pub-grebo? aldrig hört talas om.. brukar bra band ofta spela där :O ??

#2 - - Anna:

oj mitt namn syndes inte :S

#3 - - Tobi:

Pub Grebo kör i Klockargården sista onsdagen varje månad och har så gjort i ett par år. Jag, Zeijlon,6.08 mfl har lirat där.
Tid: 19-22
Jag kan hämta upp dig om du inte vill gå dit själv.

#4 - - Anna:

Ahhha !

#5 - - Mart:

aguson på pub grebo. Han måste väl dra dit folk från hela sverige eller?

Två frågor: Vem är denna Anna? Och kommer man in på puben om man är under 18?

#6 - - Tobi:

Va?! Har du missat Anna G? Oj oj oj... Hon är den fräschaste bruden i Grebo. Hon är snygg, söt, trevlig, smart, musikalisk, häftig, cool. Det finns en låt som Johan Kinde skrivit som handlar om henne som jag nynnat på hela dagen.
Refr går:
Dom kallar henne Duchess/ dom sa hon var för fin för mig/ henne kan du lika gärna glömma/ det finns inget där för dig...
Jag tänker aldrig lite mer på män som tror sig veta allt/ för att dom blev lite heta och bemöttes kallt - för ett tag var Duchess mitt allt...

#7 - - Mart:

Fakta: Du är mer än dubbelt så gammal som henne. DVS När du knullade Grebos brudar på 80-talet var hon inte ens född. Efter Hultsfred 1997 skulle hon precis börja skolan. Men så klart, drömma kan du, ensamma kulturgubben få fortsätta med om det ger dig någon glädje på äldre dagar!!!

#8 - - Tobi:

Martina - varför så bitter?

#9 - - Mart:

Svar: november. mörker. trötthet. mimmi långt borta. kan inte sticka tröjor. frusen.

#10 - - rimås:

spelar väl även lördag i stan??

#11 - - kalle:

Den där "Mart" är väldigt ful i mun tycker jag

#12 - - Anonym:

I Grebo finns det för jävla mycket inavel.
Ni från Grebo måste väl erkänna att era föräldrar är syskon??

Till top