Tjejlistan!

Dejting / Permalink / 3
Dags igen...här är dom hetaste tjejerna just nu:

1. Emelia (Åter)
2. Anna G (Åter)
3. Anna L (1)
4. Marina (Ny?)
5. P:sson (2)
6. Tina B (8)
7. Jenny (Åter)
8. Nina (Åter?)
9. Vickan (7)
10. Malin W (Ny)

Bubblare: Sanna P, Becka B, Linda
#1 - - Vickan:

Jag gör allt för att hålla mig kvar på denna fantastiska lista. Nu har ju inbjudan till fest kommit, och ändå åkte jag ner på listan.......?
Du kommer väl den 9:e????

#2 - - Vickan:

Jag gör allt för att hålla mig kvar på denna eminenta lista. Nu har jag ju till o med fixat fest... Du kommer väl den 9:e???

#3 - - Tobi:

Klart jag kommer. Har försökt att ringa Martin men han vägrar ju svara i mobilen.
Ja, tyvärr åker du ner fast du borde åka upp. Men det beror på att de före dig har kämpat ännu bättre.

Till top