Veckans tjejlista!

Dejting / Permalink / 12
Nu när det börjar dra sig mot jul blir man ju lite extra sentimental, men tyvärr - det är bara tio flickor som får plats på listan. Här är dom hetaste tjejerna just nu:

1. Åsa Johansson (1)
2. Tina B (6)
3. Anna G (7)
4. Petra K (Åter)
5. Petra K:s syrra (Ny)
6. Åsa Tedebro (Ny)
7. Hanna (5)
8. Carina på Asken (Ny)
9. P:sson (Åter)
10. Linda Ekstrand (Ny)

Bubblare: Vickan, Marina, Nina, Anna L, Tollan 
#1 - - Anonym:

Vad heter hon på Gyllen-kondiset? Är hon med?

#2 - - Tobi:

Hon är bubblare!

#3 - - Niklas:

HA! Jag bara VISSTE att Åsa T skulle komma in denna vecka. Jag VISSTE det!!!

#4 - - J:

Åsa Tedebro, det var oväntat. Trevligt tjej, hängde med henne förr...

#5 - - J igen:

vart är killlistan???

#6 - - Tobi:

Den kommer, Killistan alltså.

#7 - - J:

och jag antar att jag är no 1!!!!!!!!

#8 - - Tobi:

Nej TBG är etta, Per E tvåa och Claes trea.

#9 - - Niklas:

men var är JAG???

#10 - - Tobi:

Du ligger etta på nostalgimacks-listan!

#11 - - Niklas:

Nooooooooooo, inte NOSTALGIMACKEN...jag vill vara HET OCH INNE!!!

#12 - - JP:

TB é gaj, Lollo A transa...jag hoppas på en femteplats...

Till top