Ny tävling

Tävling / Permalink / 11

Ny tävling

Nu du Mange Sköld har jag kommit på en tävling som du inte kommer att vinna. (Jag tror faktiskt ingen kommer klara frågan...)
När och var är denna bild tagen?
Första rätta svar belönas med en pop-skiva.


PS: Bilden innehåller faktiskt en del ledtrådar även om det kan vara svårt att tro

#1 - - Christina S:

hej du glade!

Bilden är tagen på kvällen på Sköna Gröna Grebo. Det sitter några tappra personer kvar i sina regnkläder och tittar på dig. Din tröja är blöt av regnet! Jag tar gärna Augusons skiva i pris

#2 - - Tobi:

Mange Sköld - jag vet att det är du! Bra försök, men det misslyckades.
Svaret var hur som helst ändå fel. Och för övrigt får man inte välja pop-skiva utan vinnaren tilldelas en skiva av mig.

#3 - - Anna:

hum men de skulle ju kunnat vart på Sgg för du hade ju den där tröjab dååå

#4 - - Anonym:

tröjan *

#5 - - Christina:

Jag får väl komma och sätta mig i knät på dig och blogga så du ser att det inte är Mange!

Nytt tävlingsförslag: Du har varit hos tandläkaren och blekt tänderna men ditt nya vackra leende bländar dig när du ser dig i spegeln så du måste ha solglasögon på!!

#6 - - Niklas:

Detta måste vara från årets upplaga av O-ringen i orientering. Du har precis lyckats hitta tillbaka från skogen, därav ditt stora SMAJL. Reflexerna där bakom är från spårhundarn som du följde in i mål.

#7 - - Sanna:

Eller så är det från Visfestivalen...

#8 - - Tobi:

RÄTT! Det är inne i ruinen under visfestivalen i år. Sanna vinner en pop-skiva.
Ledtrådar i bilden: De vita tänderna avslöjar att bilden togs efter att jag slutat snusa (strax efter midsommar), solbrännan berättar att det var runt visfestivalen (ni minns väl bilden på bloggen från i somras)och dom som var med vet att det regnade när vi var inne o glodde.

#9 - - Mange:

Hmmm, hur kunde "jag" skriva ett inlägg till dig i lördags kl 19:41:45 när jag samtidigt var med dig i Klockaregården Tobi?

#10 - - Tobi:

Du hade en laptop i bilen som du smet ut till.

#11 - - Sanna:

Det va brännan som jag, som den uppmärksamma människa jag är, tog det på... Tack för skivan!

Till top