Fråga...

Dejting / Permalink / 9
En tjej säger till en kille: Om du är gift om 20 år så kan jag bli din älskarinna.

(tror det var så hon sa)

Frågan är: hur ska man tolka det? Vad menar hon?

Är det en komplimang? Är det ett löfte hon vågar ge för att hon tror att risken är obefintlig att han kommer vara gift? Om hon nu vill ligga med killen (okej, det ÄR jag) varför inte nu utom om 20 år? Är det en vink som jag är för trög för att fatta? Eller hörde jag bara fel?

Hjälp mig! Vad menar hon?
Särskilt ni tjejer: Marina, Vickan, Anna G...
#1 - - J.F:

Om det var dig hon sa det till så ja, hon tror nog att du kommer att vara ogift om 20 år. på frågan varför inte nu utan om 20 år så är det väl för att hon kanske fortfarande har kvar hoppet å drömen om att du en dag ska bli mogen å växa till dig. PS Grattis på 34-årsdagen ;)

#2 - - Tobi:

Går ju ändå inte ihop... Om hon nu hoppas på att jag ska mogna så borde det väl vara för att hon vill gifta sig med mig, inte vara älskarinna?

Jag tror helt enkelt att hon är lite "wild & crazy".

#3 - - J.F:

hihih.. hon vet väl att du kommer att skaffa dig en älskarinna å de e väl därför hon vill vara de så det inte e hon som blir sårad... dessutom har ju du sagt att när du gifter dig så måste du ha en barnflicka.. haha säg till henne att hon kan bli det till dig istället.;)

#4 - - Tobi:

Ja, men jag vill ju inte vänta i 20 år...

#5 - - Lisa:

Varför inte fråga henne vad hon menar? Herregud vad det ska analyseras fram och tillbaka.

#6 - - Marina:

Tobbe, jag är rädd att jag måste berätta den bittra verkligheten. Hon vet förmodligen om att du gillar henne (du ger henne förmodligen uppmärksamhet) och vill oxå att du ska fortsätta göra det, men vill INTE ge dig nåt för det. Så då säger hon denna kommentar för att du ska bli glad och hålla intresset uppe, vilket tydligen funkar. Hon vill liksom ha kakan men inte äta den.

#7 - - Tobi:

Fan.
Dags att dumpa henne alltså?

#8 - - Marina:

Ja, iallafall sluta ge uppmärksamhet. Då får du se hur hon reagerar, vilket kan vara svårt att tyda det med (reaktionen asså) men då får du fråga igen så ska jag komma med en ny förklaring....

#9 - - Anna:

jag antar att om du inte ska ge mej uppmärksamhet så slipper jag dejten ??

haha

Till top