HELG!

På gång / Permalink / 13

HELG!

Imorrn är det fredag. Då ska Jossi och jag gå till Wokis vid fem, sen tåget till NKPG och ta några bira där (gissningsvis Asken och Teaterbaren) och sen gå på John Stridh på Lokal vid 21. Alla som vill är välkomna att hänga på (Maja, Martina, Marina och några till har redan anmält sig).




lördag är dags för SPANKY igen. Så här skriver dom i sitt nyhetsbrev:

!SPANKY!

På restaurang L'orient 14/4 22-03

Musik: House-Techno-Electro

Restaurang L'orient, Drottninggatan 18, 013-149595

Väkommen

//Crew


SÖNDAG:
Då gäller bara en sak - kratta löv och äta slottsstek med inlagd gurka och gelé
#1 - - Bill:

Tror jag dyker upp en sväng på Wokis.

#2 - - Bill:

Trevligt, Wokis igen, då dyker nog jag upp en sväng.

#3 - - Anonym:

?

#4 - - Patte:

Tar nog några bärs nere vid stångån med Borra.Eller vid stora torget,gött väder!

#5 - - Anonym:

Kratta löv? I Grebo då eller?/PR

#6 - - Niklas:

Wok hörnan...jotack, där var jag. ENSAM!!!

#7 - - Markus Stöld:

Jag säger detsamma, jag var också där. ENSAM!!!

#8 - - Annakarin Nemo:

Vem är fyllot på bilden?

#9 - - Bill:

Jag hittade filmen på CDON, kostar bara 119 kronor så jag överväger att beställa den.

#10 - - Tobi:

Va fan...Jag var också där. ENSAM!!!

#11 - - Tobi:

Bill: En prins i New York?

#12 - - Bill:

Nejnej, The Story of O går Lolita. In a bad, bad way-filmen.

#13 - - Tobi:

Vad är det för fel på En prins i New York? Den listas ju av en lokal krogprofil som tidernas bästa.
Men Melissa P verkar rätt lovande den med. Köp den så kan jag låna den sen.

Till top