Ny tävling!

Tävling / Permalink / 14
Ny t?vling!

Det här är Gertz (eller hur det stavas). Han är en av Limpans flitigaste anlitade ljudtekniker. MEN...han har även en annan tung merit på sin lista. Vilken?

Först rätta svar belönas med en skiva.
#1 - - J:

Han har en av Smiling Gaymans kavajer?

#2 - - Nina:

En av mina gamla kompisar =)
Var himla kul att han kom förbi på SGG -06.

#3 - - Niklas:

Kan vara så att han har gått i samma klass eller åtminstone samma skola som jag i VÄLDIGT unga år.

#4 - - Tobi:

Nix pix. Något MYCKET hårdare.

#5 - - Kamijo:

Måste väl vara Moneybrother då

#6 - - Nina:

Om det inte är ovanstående är han såvitt jag vet gift med Anna, har barn, och bor i Tranås.
Började med ljud för sådär en drygt 20 år sedan i en kyrka centralt i stan och sedan på div
musikaffärer/bolag och slutligen Soundforce.
Har varit ihop med en Grebotjej (ej mig) =)

#7 - - Tobi:

...det börjar närma sig...

#8 - - Niklas:

Har han hånglat med dig?

#9 - - Tobi:

Nej, inte än.

#10 - - Kamijo:

Hahne?

#11 - - Tobi:

RÄTT! Du behöver inte säga mer än så, jag vet att du vet!

#12 - - Nina:

Men nämnde inte jag det innan ....
"Har varit ihop med en Grebotjej (ej mig) =)"
Vill ju inte skriva ut namn heller ..

#13 - - Tobi:

Nja...det var väl inte så mycket förhållandet som var hård. Mer en grej dom gjorde. Så tyvärr, det blir Kamijo som vinner.

#14 - - Nina:

Va inte ute efter skivan,mer nyfiken på vad jag missat =)
Grattis Kamijo

Till top