Tävling!

Tävling / Permalink / 7
T?vling!

Vem är detta och vad äter hon?

Första rätta svar belönas med en skiva.
#1 - - Markus Stöld:

Martina Phalén ätande en Falafel såklart.

Mitt pris skänker jag till välgörande ändamål.

#2 - - Tobi:

Det var tur det, eftersom du ändå inte hade fått nån skiva - EFTERSOM DU ALLTID FUSKAR!
Hrm...ja, det var iaf rätt svar (fast med fusk...)

#3 - - Markus Stöld:

Får man fråga hur jag skulle kunnat fuska den här gången då?

#4 - - Sabina:

Typiskt! Jag som skulle gissa på det...Aja,min vanliga tur..Kram

#5 - - Tobi:

M.S: Tror du inte att jag känner till dina fuskknep? Jag tänker dock inte avslöja dom här, för vi behöver inte fler fuskare i världen.

#6 - - Markus Stöld:

Hehe, oj vad trovärdig du låter. Jag tror någon är lite putt över att han inte kan komma på tillräckligt svåra tävlingar för oss som inte är tappade bakom en traktor...

#7 - - Tobi:

Ok, vill du ha en svår tävling? Vänta ....

Till top