Världens snyggaste tavla

kultur / Permalink / 15
anna

Idag fick jag den här tavlan av Lisa.
Det är utan tvekan den snyggaste tavla jag har sett, och förmodligen den bästa present jag har fått.
Färgerna blir lite konstiga i digitalkameran, men det uppvägs av det vackra motivet. Alla här på bloggen fattar nog inte hela grejen, men för oss som gör det är tavlan väldigt speciell. Och rolig.
#1 - - Jerry:

Jo, den var verkligen fin...

#2 - - Maja:

Oj. Det var vackert. Nästan så man blir lite rörd.
Vilken fantastisk tavla. Kram.

#3 - - Anna:

hallå du kan inte skickaa ett sms o säga att ja måste kolla din blogg o sen när jag kollar den hittar jag inget ja borde finan intrssant..:S

#4 - - Tobi:

Titta en gång till...

#5 - - Lisa:

Det var roligt att du gillar din födelsedagspresent. Världens snyggaste tavla är väl att ta i...Den 5/5 är det vernissage på Folk Universitetet (ateljén, ligger mitt emot Frimis). Vi är några stycken konstnärer som ställer ut målningar. Jag ska även vara en installation...mer info finns på min blogg och www.lkpg.nu.

#6 - - Anna:

ska det där vara jag`????? :O:O:O

#7 - - Anna:

fin målning lisa förresten..

#8 - - Anna:

okeey ja fattar vilken bild de e ifrån.. men varför e jag naken?? (om de nu e jag dvs.)

#9 - - Tobi:

Ja, det ser du väl att det är du. Och det är klart du ska vara naken på tavlan. Du kanske borde bli krokimodell, Anna?

#10 - - Anna:

haha ..
det

kommer

aldrig

hända.

#11 - - Tobi:

Vadå, du har väl inget att skämmas över. Jag lovar att stå krokimodell hos Lisa om du gör det!

#12 - - Anna:

du kan ju stå model om du nu så gärna vill det men blanda inte in mej.

#13 - - Tobi:

Du verkar ju redan ha gjort det om man tittar på tavlan ;-)

#14 - - Gobo:

Nu kommer det verkligt konstverkstränade ögat och lämnar en åsikt...
Vilken fin matta det är som den fina tavlan står på!

#15 - - Lisa:

Jag håller med Gobo.

Till top