Hej svejs

Tobi talar / Permalink / 4
One night in Bangkok
Halsoresan fortsatter. Det blev nagra langder idag med, i den nya poolen som faktiskt ar annu langre an den forra. Plus att klockan ar 18.30 och jag annu inte tagit nan Chang. Inte illa va?
Pa bilden ovan ser ni utsikten fran mitt hotell i Bangkok. Gatan nedanfor ar Sukhumvit och betongkonstruktionen ar skytrain-sparet.
Julklappen
Stig-Helmer -varning: fick med mig en julkapp av morsan. Ett stort schabrak som vager 3,5 kg (plus en liten av Ph & J). Far ej oppnas fore julafton.
Arets heminredare
Varje resa har jag med en pop-affisch for att piffa upp bungalowen/hotellrummet. Tidigare ar har det bla varit Lasse Lindh och The Legends. I ar blev det Hello Saferide.
#1 - - Vickan:

Fy fan! Jag får ont i hela kroppen av längtan när jag ser bilden från det kära BKK. Snyft!

#2 - - Tobi:

Men kom da! Jag moter dig pa Nana Plaza

#3 - - Ylva Wallin:

Riktig svensk jul med Stig Helmer- vis så snäll mamma är..haahah ha det gott.. ylva

#4 - - Anonym:

Riktig svensk jul med Stig Helmer så snäll mamma är
knäcke bröd i all ära....haahah.......
ha det gott.. ylva

Till top