Julafton pa Koh Pangang

Tobi talar / Permalink / 6
Mammas julklapp
God Jul allihopa!
Borjade dagen pa Samui med att oppna morsans julklapp. Den inneholl en massa julmat (sill, skinka, senap, must, glogg - som Paul Stanley sager - med mera) och lite julpynt.
Lakritsbira - usch!!!
Phalens julklapp var inte lika god. Av honom fick jag en dansk julpilsner som smakade LAKRITS. Fy fan vad vidrigt!

Och nej, det ar INTE bitchtits ni ser, det ar skjortan som har veckat sig!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens lat: "Blues for Bodil Malmsten" med Eldkvarn
Dagens halsotips: Knackebrod till frukost
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kycklinghornan
Sen drog vi till Full Moon party pa Koh Pangang. Vid Chicken Corner var det som vanligt en massa folk.
barer fulla av buckets
Pa stranden salde dom buckets som vanligt. Samsong, redbull och cola.
sa har stor!
Kocken berattar om hur han fick sitt namn
Under fullmanen
Nattsudd i Haadrin
#1 - - Anna:

Fy fan vad avunsjuk jag blir pa dej nu da!!
vill du byta plats?? du kan ta min plats har i Washington o ga pa high school med alla retards och jag aker till Thai Land?? deal?? haha
Gid jul pa dej!

#2 - - Tobi:

Du far harda ut. Du och jag ska ju aka nasta vinter har vi ju bestamt.

#3 - - Kanebäck:

Tja Tobi..snart drar jag oxå till THailand..drar den 1:e..å du lovade faktiskt att jag skulle få vara
med i T-Force om jag slickade på varenda matta i på 7 olika hotell..inte omöjligt..inte omjöligt

#4 - - Tobi:

Nej, filten pa 27 hotell. Hotellet heter alltsa "27 hotell". Lycka till med att hitta det.

#5 - - Tobi:

Och du skulle inte slicka utan gnida ollonet.

#6 - - Ella:

Mmm, öl som smakar lakrits, mums!! Fast det är klart, nu när jag kommit över min "lakrits är det godaste man kan stoppa i sin mun" tanke. Öl som smakar lakrits...flytande, kolsyrad lakrits. Blä-hä
Kanske ingen höjdare ändå, trots allt.

Till top