#1 - - Markus Stöld:

Står fel på Ticnet, går inte att boka just nu.

#2 - - Anna:

coolt :P

#3 - - Tobi:

Ticnet-missen håller på att fixas...

#4 - - Jerry:

Det ÄR fixat nu...

#5 - - Carro:

Är det du som tar hand om bokningar av artister? Isf måste jag framföra en önskan, både min och Annas önskan, och de är Those Pyjamas. Och när du ändå är igång kan du ju överväga TLBOB också ;)

#6 - - Jerry:

menar du mig? Det är Tobi´s grej...fråga honom

#7 - - Tobi:

TLBOB var ju på tal (på Annas blogg) men ni pallade ju inte trycket.
Förresten ska väl du jobba i försäljningsståndet så du har ju ändå inte tid att spela.
Those Pyjamas kan bli aktuella den dan de byter bandnamn.

#8 - - J:

Ja till typ Fuef Le´Buef

#9 - - Markus Stöld:

Eftersom du smygläser denna blogg Jerry: Har f*n har man lyckats boka in In Flames på Cupolen? (Ja, jag vet deras önskemål om klubbturné). In Flames är ju ett band som skulle fylla upp tillräckligt i CC för att gå runt. Om man dessutom får Haunted att fimpa Platens och agera förband och jag LOVAR att minst 5 000 pers hittar till CC. En perfekt hårdrockkväll som garanterat hade varit klockren. Cupolenbiljetterna tog slut på 3 minuter. Kul.

#10 - - Anonym:

En sak till Jerry: Ett hett tips till är ju att fixa på Ticnet så att WASP kommer upp genom att man söker på "wasp". De andra ställena de skall spela kommer upp, men inte Cloetta Center. Jag själv t ex har tittat där varje dag de senaste dagarna och "väntat" på att wasp skall komma upp. Ramlade in av en slump via en annan sökväg. För att få upp CC-spelningen måste man ange w.a.s.p

#11 - - Tobi:

Eller "We Are Satans People"

#12 - - Jerry:

Markus
Jo jag smygläser lite här
WASP finns där, ska kolla vad som hänt. Kolla även in Evergrey och Wednesday 13, kommer till Konsert och Kongress.

In Flames kan jag inte uttala mig om vad de vill göra osv. Tyvärr var datumet upptaget denna dag p g a slutspel. Så är livet. 5000 pers tror jag också på...

Tro mig, det är inte så enklet att boka band och få sker att funka, ganska mycket politik i saker och ting. Men vi har lite coola grejjor på G som jag inte kan avslöja här och nu men SGC är ju coolast helt klart...

Jag ska kolla Paul Stanley oxå:-)

#13 - - Nina:

4 biljetter mindre till salu på SGC 18/5! =)
Tack för upplysningen om att de fanns!

#14 - - J:

Bra Nina:-)

#15 - - Samma som ovanstående:

Till smygläsande Jerry då, om det nu är här man ska skriva önskemål om gästande artister i Cloetta Center! =)
Ta Dit Edguy ett mkt bra band tycker jag i alla fall, och ska enligt uppgift va mkt bra live!

#16 - - Markus Stöld:

Edguy är bra, men de måste spela tillsammans med något annat band för att dra folk. Men Sammet i Lkpg vore coolt.

#17 - - Jerry:

Visst, Edgay skulle ju funka ihop med nåt annat band men vi ska ju ha Linköping Metal Massacre III i höst, garden och atmosfär, upplagt för en rikig hårdrocksfest. Vi har satt igång och boka men kan självklart inte säga nåt mer än att det siktas på både internationella och nationella grupper samt några lokala...

Maila gärna önskemål till mig på [email protected]

Inte fan smygläser jag denna blogg, tobi läser ju min:-) hahahahaha

Köp biljetter till SGC - vore coolt om det blir utsålt

#18 - - Those Pyjamas:

Synd att ett bandnamn avgör så mycket och inte musiken. Dessutom består ju Ludvig and the gossarna till mer än hälften av Pyjamas-pojkar, så det kan ju inte vara nåt fel på medlemmarna, eller..??

#19 - - Tobi:

Ludvig and the gossarna, John Stridh och La Fleur Fatale är också rätt usla bandnamn, så där hade ni platsat. Men vi ville ha en ganska sammanhållen musikalisk stil och då passade LATG bättre.

#20 - - Adde:

Tobi är du inte innerst inne en ganska dålig Fredrik Strage-Wannabe???

#21 - - Tobi:

Nej, jag gillar varken Einsturzende Neubauten eller hip hop. Och jag har aldrig provat kokain eller ens varit på Spy Bar. Eller vad var det du tänkte på?

Och hur hänger Strage ihop med att jag inte ville boka Those Pyjamas (trots att vi har samma initialer!) till SGC?

#22 - - Adde:

Tycker mest du känns lika krystat bajsnödig i dina reflektioner som en viss mr strage gör, fast mer på lokalnivå.. om du fattar vad jag menar.. har ingenting med varken kokain eller spybar, hip hop eller Einsturzende Neubauten att göra.. folköl på stångebrofältet, Indiepop o Last Days of April är väl precis lika kontinentalt?!?! Those Pyjamas bryr jag mig inte om längre.. de har väl ändå passerat bäst före datum??

Till top