Fredag igen...

På gång / Permalink / 8
Japp, då var det snart fredag igen. Planen som gäller är AW på vanliga stället och sen gå på Bettlarna på L´Orient. På eller av?
#1 - - Niklas:

Låter som en bra idé. Fast det är inte helt säkert ändå då jag kanske måste åka bil till jobbet. Men det är frestande.

Idag tror jag att jag ska äta på Wokhörnan. Vansinnigt gott. Eller kanske imorgon och äta på pastahaket idag... hmmm...

#2 - - Lisa Kling:

Bara om du är där Tobi:-)

#3 - - zelle:

Jag är på!

#4 - - Tobi:

LK: Lägg av Jerry, jag vet att det är du...

#5 - - Markus Stöld:

Av - sjuk

#6 - - Marina:

Men, när har du tänkt gå dit? Vi kanske skulle sammanstråla lite senare än 17:00 med tanke på att vi ska vidare sen, eller?

#7 - - Tobi:

18 tänkte jag, passar det?

#8 - - Anonym:

Har jag missat nåt?

Till top