Intervju med Kimmens hår

Skoj / Permalink / 5
Intervju med Kimmens hår

Tjena Kimmens hår. Hur kommer det sig att du är så tjockt och fluffigt?
- Jag har lärt mig av mästaren själv - Lehman. Regaine varje kväll innan läggdags, öl till frukost och att ta det lungt med hårfön och borstning.

Vissa tror att du är en peruk. Kommentar?
- Ren och skär avundssjuka! Jag är 100% äkta vara. Kom och ryck i mig om du inte tror mig.

Vad händer just nu i ditt liv?
- Jag har börjat spela tamburin i nya bandet La Fleur Fatale. Vi har för övrigt en spelning på Sköna Gröna Cloetta den 18/5.
Och så dejtar jag en småländsk toupé lite grann. Fast mest hänger jag på 55:an och dricker öl med Lefflers pipskägg och Alexanders mantel.

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
- Att Nike Bent får den där medaljen hon var så nära häromdagen. Och att Gula Huset slutar med sin chokladpudding till efterrätt på lunchen, jag håller på att bli så fet och flottig.
Till top