Så ung, så fräsch!!!

Tobi talar / Permalink / 4
Så ung, så fräsch!!!

Som vanligt på måndagarna slank jag in på Bolaget på vägen hem från jobbet. Och vad tror ni händer?
Jo, tjejen i kassan frågar mig om leg - IGEN!!!
Snart 34 år gammal ser man fräschare ut än nånsin. Och jag vill påpeka att det inte heller denna gång var Sanna, hon med ögat eller han på Harrys. Alltså ingen av dom som kallar mig Snusk-Torsten, utan en yngre tjej som jag inte känner igen.
Det du, Markus Stöld!
#1 - - Jerry:

Lessen, men de blindas riksförbund hade årsmöte idag

#2 - - Markus Stöld:

I'm impressed.

#3 - - Niklas:

Du vet, ryktet går på systemet. Du har aldrig tänkt på att du är helt själv där inne på måndagseftermiddagarna? Har du kollat alla tecken som personalen gör när du kommer in?

#4 - - Tobi:

Äh, du är bara avundssjuk. Visst Niklas, du är fortfarande jävligt fräsch men står dig slätt i en jämförelse med mig. Men du kan ju alltid "lyfta" dig!

Till top