Tjejlistan!

Dejting / Permalink / 5
Här är namnet på dom tio hetaste tjejerna just.
MEN! 
I vilken ordning ska dom komma? Vad tror ni?

Marina
Johanna F
Caroline
Maria
Anna G
Sanna P
Lisa K
Klara
Martina Phalén
Erika F
#1 - - Maja:

1 Lisa Kling
2 Martina Phalén
3 Marina
4 Johanna F
5 Anna G
6 Klara
7 Caroline
8 Sanna P
9 Erika F
10 Maria


Efter som att jag bara vet vilka de 5 första tjejerna är så fick slumpen avgöra de sista.

Men jag förstår inte varför Carolina Carlbom (Pusjkins trummis) aldrig fått vara med på din lista. Hon ÄR den hetaste tjejen, någonsin!! Iiiihhh.

#2 - - J:

Kimmen in som etta:-)

#3 - - Tobi:

Ja, Carro ska in på nästa lista!
I övrigt var din lista inte helt tokig.

#4 - - Mart:

Jag tror att jag ligger forst! Anledning: Sa het (las svettig) som jag ar kan ingen annan vara!

#5 - - Tobi:

Ja, du är verkligen swettig!

Till top