#1 - - Anna:

Om jag hade fått komma in där hade min motivering varit:

för att jag är så himmla snäll o söt o för att om du ger mej en biljett så skulle du få spendera en hel kväll med mej ;D

#2 - - Tobi:

Oouuufffhhhh....den var svårslagen. Måste snacka med Sami om det inte går att rucka på åldersgränsen...

#3 - - Markus Stöld in der überland:

För att jag gillar Paul Stanley.

#4 - - Tobi:

Inte illa den heller...
Är du hemma till 28:e då?

#5 - - Bill:

För att jag vet att det inte är lotteri om de bästa motiveringarna vinner.

#6 - - Tobi:

Äh Bill, du får fan köpa...

#7 - - Juhaa:

Min motivering är:
Om inte jag och mina 4 polare får biljetterna så kommer vi att spöa på dig!
vi har alla suttit inne för div mord o misshandel.

¤?)

#8 - - Tobi:

Är det Juha Valjakalja? Vilka är polarna, Svartenbrandt, Mihaijlovic, Clark Olofsson, Christer Pettersson och Jackie Arklöv?

#9 - - Lisa:

Jag tycker att jag borde få en biljett för att jag vill ha en. Men i egenskap av din blivande fru så kanske jag inte behöver någon?

#10 - - Tobi:

Lisa, det förstår du väl att jag inte kan gifta mig med en kvinna som försöker ge mig order och kräver biljetter.

#11 - - Lisa:

Kan jag i så fall i egenskap av att jag är kvinna få slippa vara med på din töntiga tjejlista?

#12 - - Tobi:

Ska du säga som har en kill-lista...

#13 - - Carro:

Jag tycker att du borde ge mig en biljett för Anna tänker inte gå dit själv utan mig, och du vill ju träffa Anna? ^^

#14 - - Tobi:

Men hon håller ju tydligen på och fjantar sig för Aguson som värsta groupien. Min kvinna ska vara trogen och inte springa efter andra killar.

#15 - - Anna:

hallå :O jag är INGEN groupie..
han har väll för övrigt fu o barn?? ( I wouldn't do that)

#16 - - Anna:

hum Aguson ska ha nån "under 18" lista..

#17 - - Tobi:

Tiden för tävlingen går ut på fredag 12.00. Så skynda med motiveringar.

#18 - - Thomas:

Jag borde få en biljett eller två eftersom det verkar som om jag är den ända läsaren av denna blogg som inte känner Tobias.

Till top